Jumat, 09 September 2011

SMS Cinta Paling bikin Klepek-Klepek


dari mana semut melata.....
dari sawah turun ke titi .....
dari mana datangnya cinta ......
dari SMS turun ke hati .....
-----------------------------------------------------------------

Hello..

Aku pencuri...

dan aku di sini nak curi hati kau!!!
------------------------------------------------------------------------

Di bawah ini senarai yg aku tak suka ttg kau...
1.....
2......
3.....
4......

Apa nak buat?? Aku suka semuanya ttg kau!
--------------------------------------------------------------------

Aku
terasa sesuatu dihatiku...ianya seperti bara yg kecil. Setiap kali aku
melihatmu, bara ini menyala dan ia sungguh istimewa kerana AKU CINTAKAN
KAU!
----------------------------------------------------------------

Cinta
akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi.
Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?
------------------------------------------------------------------

Cinta
kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan
cintaku padamu....Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku
-------------------------------------------------------------------

()" ' '()
( ;
( O) saya kan,
(,('")('") selalu
ingat kat awak..


tiap2 malam


suara awak


lawak awak


sumer la..


()" ' '()
( (")(") rindunye..!!
( )
( ('")('")
----------------------------------------------------------------------------
U ni doktor ke? Kaki I terseliuh sebab jatuh cinta pada U !

Masukkan Email Anda Untuk Berlangganan Artikel @kodokkampus:

Delivered by FeedBurner

Postingan Terkait